Jak działamy

Jak działamy

Gwarantujemy szybki kontakt, profesjonalne doradztwo i 100%-tową gwarancje realizacji zamówienia. Nasz sposób kontaktu jest dostosowany do Waszych potrzeb i możliwości.

 

 

Jak działamy gdy chcesz zamówić jedną lub kilka z Naszych usług (np. DJ, Fotograf, Kamerzysta etc.):

 

1. Pierwszy kontakt

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem telefonu: +48 502 997 300 oraz drogą  mailową: biuro@improdance.pl

Szybki kontakt umożliwi Wam także wypełnienie i przesłanie do nas formularza, w którym możecie zawrzeć swoje kluczowe oczekiwania. Możemy również porozmawiać przez Skype

2. Spotkanie

W dogodnym dla Was terminie umawiamy się na niezobowiązujące spotkanie, na którym poznajemy się nawzajem, przedstawiamy naszą ofertę i poznajemy Wasze oczekiwania. W przypadkach osób mieszkających daleko wszystkie formalności załatwiamy zdalnie.

3. Nasze propozycje

Przedstawiamy dla Was kilka ,które przede wszystkim uwzględnia Wasze potrzeby i możliwości.  

4.Podpisanie umowy

Jeśli zdecydujecie się na współpracę z nami, podpisujemy umowę.  

5. Regularny kontakt i realizacja umowy

Jednym z naszych priorytetów jest utrzymywanie ciągłego kontaktu oraz terminowa realizacja usługi.

 

 

 

Jak działamy gdy chcesz zamówić organizację wesela (konsultant ślubny - weeding planners):

 

1. Pierwszy kontakt

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem telefonu: +48 502 997 300 oraz drogą  mailową: biuro@improdance.pl

Szybki kontakt umożliwi Wam także wypełnienie i przesłanie do nas formularza, w którym możecie zawrzeć swoje kluczowe oczekiwania. Możemy również porozmawiać przez Skype.

2. Spotkanie

W dogodnym dla Was terminie umawiamy się na niezobowiązujące spotkanie, na którym poznajemy się nawzajem, przedstawiamy naszą ofertę i poznajemy Wasze oczekiwania.

3. Nasze propozycje

Po spotkaniu przygotowujemy dla Was kilka propozycji oraz opracowujemy szacunkowy koszt, który przede wszystkim uwzględnia Wasze potrzeby i możliwości. Aż do tej chwili nie jesteście zobowiązani do skorzystania z naszej oferty.

4. Podpisanie umowy

Jeśli zdecydujecie się na współpracę z nami, podpisujemy umowę. Od tego momentu przygotowujemy dla Was jedyną w swoim rodzaju uroczystość.

5. Regularny kontakt

Jednym z naszych priorytetów jest utrzymywanie ciągłego kontaktu z Klientem, informowanie go o postępie przygotowań i konsultowanie wszelkich elementów.
Dzięki temu jesteście pewni, że organizacja przebiega sprawnie i zgodnie z Waszymi oczekiwaniami, a my mamy pewność, że podążamy w dobrym kierunku.

6.Realizacja umowy - Wielki Dzień

Kontrolujemy cały przebieg uroczystości i czuwamy nad wcześniej ustalonym scenariuszem. Na imprezie jesteśmy pierwsi a ostatni "gasimy światła".

7.Po uroczystości - rozliczenia z usługodawcami

Na Wasze życzenie zajmiemy się rozliczeniem usługodawców, abyście w tak ważnym dniu nie musieli się martwić o tę kwestię również.

 

x Informujemy, że nasza strona korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej.